דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: סוד הגן הנעלם 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2592 פעמים ]

למה אנחנו כל כך אוהבים גני אירועים בשרון? מה הקסם שלהם? למה זוגות בוחרים גני אירועים ולא הולכים על האופציה העממית והזולה יותר, אולמות? מה קרה שאנשים חוזרים לטבע?

גני אירועים משקפים את הרצון שלנו ליהנות מעולם הולך ונעלם: אזור השרון הכפרי הולך לאט לאט ונעשה פחות ופחות כפרי. ערי השרון הולכות ומצמיחות בניינים מרובי קומות, כל שבוע נעלם לו עוד שדה פרחים. כרישי הנדל"ן אומרים שהם מסייעים למצוקת הדיור של זוגות צעירים, אבל בינינו, רק לעשירים ביותר יש אפשרות לקנות בית בעיר בשרון או במושב!

לכן, בואו נהנה מהיופי הזה לפני שהוא יעלם בין אספלט וכבישים ומחלפים. המושבים בהם נמצאים גני אירועים בשרון עדיין נאחזים בכוח בפסטורליות שלהם, אבל הם לא יוכלו להימלט לנצח מהגלובליזציה המתפשטת הזוללת בתאווה את כל הירק והשדות שגדלנו בהן. גני אירועים נותנים לנו הזדמנות להתענג על הטבע החומק לנו בין האצבעות.

גני אירועים מציעים קלאסיקה במיטבה: גני אירועים מתאפיינים בפשטות אלגנטית ומקסימה. שמלת כלה קלילה מתנפנפת ברוח, רגליים יחפות, אורחים נינוחים וכוסות שמפניה, נוף למושב מנומנם ורדום בשרון, כמה נרות בשביל אווירה, אוכל טוב ומוזיקה סולידית – מי צריך יותר מזה? תשאירו את כל הקיטש, הנצנצים, הקריסטלים, הזיקוקים והקונפטי בחוץ, כי כמו שאומרים: LESS IS MORE.

כי אין כמו הבית: גני אירועים נמצאים במקום הכי קרוב ללב: הבית. המרחבים, החולות, הזיכרונות, המשפחה – מי שגדל באזור השרון יכול לקום ולעבור לעיר אחרת, אבל הלב שלו תמיד יישאר מאחורה, בין השדות, העצים והאדמה של אזור השרון. בתור מבוגרים אנחנו נוטים לגשש אחרי הבית, מחפשים קרקע יציבה בתוך החיים הסוערים שלנו, מקום מפלט מהרעש, הבלגן.

כי מתחתנים רק פעם אחת: אם הלב שלכם נוטה גני אירועים, אחרי הטבע, הפסטורלית והאוויר הצח של הלילה, האם באמת תרצו לחנוט את עצמכם ואת האורחים שלכם בתוך אולם אירועים סטרילי ומלוקק? זו בחירה שעלייה עלולים להצטער כל החיים.

כי אנחנו מכבדים את האורחים המבוגרים שלנו: כי הזיכרון של החתונה מהאולם ברחובות עדיין חי וטרי והאוזניים עדיין מצלצלות מהמוזיקה מחרישת אוזניים. בחירה של גני אירועים נעשית מתוך כבוד לאנשים מבוגרים. אנחנו רוצים שהאורחים שלנו – כולם – ייהנו בערב, ולא רק החבר'ה הצעירים. מי שירגיש ברע בגלל המוזיקה החזקה יוכל להתרחק, לצאת לגן, לשבת בפינה שקטה באחת מאותן פינות ישיבה רכות בצידי הגן ולפטפט עם חברים על כוס שמפניה או סיגריה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב